Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

FW: Μικρά μικρά... «χα χα»

Επικοινωνία με sms:

-Έρχομαι στο σπίτι σου... τι να φέρω;
-ΚΑΡΟΤΑ!!!
-Τώρα... το έγραψες με ελληνικά ή Greeklish;

 

-Εσείς που ζητάτε έμπειρους πτυχιούχους, μέχρι 24 ετών με προϋπηρεσία...
σίγουρα πιστεύετε στις προηγούμενες ζωές!!!!

 

Το ποτό σίγουρα περιέχει θηλυκές ορμόνες!
Μετά από μερικά ποτηράκια, ούτε να οδηγήσεις μπορείς, ούτε να το βουλώσεις.

 

-Μωρό μου, τι θα μου πάρεις για τις γιορτές;
-Την πίεση!

 

-Με τι ασχολείσαι;
-Με το μόντελινγκ!
-Από πού είσαι;
-Από την Λάρισα!
-Και τί σε έφερε στην Αθήνα;
-Το ΚΤΕΛ!

  

Οι λέξεις «φιλότιμο», «λεβέντης και «τακτοποίηση αυθαιρέτων» υπάρχουν μόνο στα Ελληνικά!

 

..."Ξυπνάω και τι να δω! Κάτω από το δέντρο μου είχε φέρει ο άγιος Βασίλης 6 εκατομμύρια ευρώ"!...
(Απόσπασμα από την απολογία του Τσοχατζόπουλου).

 

-Δεν αντέχω άλλο... σκέφτομαι συνέχεια το σεξ!
-Σε ψυχολόγο έχεις πάει;
-Λες... να μου κάτσει;

 

-Κουμπάρε έχω να κάνω πολύ καιρό σεξ με την γυναίκα μου.
-Νααα... 'ξερες τι χάνεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: