Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

FW: Γελάστεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

- Έχεις κάτι να πιούμε; - Νερό. - Κάτι πιο σκληρό; - Παγάκια.



- Μην τσακώνεστε ποτέ σε ανοιχτό χώρο. Φεύγοντας δεν υπάρχει μια πόρτα να κοπανήσεις για γκραν φινάλε.


- Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια θα ήμασταν υπερδύναμη.

- Mε το σταυρό στο χέρι, μόνο οι παπάδες κάναν λεφτά.

- Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται από το 1974 μέχρι σήμερα.


- Ρε συ η βρύση μου βγάζει νερό...
- Και τι θα έπρεπε να βγάζει..??
- Κρίνοντας από τον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ... λευκό ημίγλυκο Χατζημιχάλη!!!

- Χτύπησα το δάχτυλο του ποδιού μου στο Smart... 1.500 ευρώ ζημιά!!

- "Παράγινε το κακό με τα τούρκικα...! Ακούω Βολταρέν Εμουλτζέλ και σκέφτομαι κόρη σουλτάνου..."

- Ήθελα να ξέρα ποιος μαλάκας βάζει βιταμίνες στο σπανάκι στο καρότο και στις φακές και δεν βάζει στα παγωτά τα σουβλάκια και τις μπύρες.....

- Τα περιστέρια που πάνε και κάθονται πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ είμαστε σίγουροι πως δεν φορτίζουν, έτσι;

- Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι το τυρί του τοστ είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το ψωμί, μόνο και μόνο για να γίνεται η τοστιέρα κώλος!

- Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, αλλά όταν φας 4 κανταΐφια, ότι καφέ και να παραγγείλεις, σκέτο σου φέρνουν.



-Ρε τού μίλησα στο chat!
-και?
-με έγραψε στην πουchat.

- Γραφεί η άλλη: "Χρονιά πολλά να τα εκατοστύσεις". Η αγράμματη ή αγάμητη θα είναι...

- Κάποιους ανθρώπους ειλικρινά δε τους καταλαβαίνω ρε φίλε, τους Κινέζους ας πούμε!

- αύριο θα πάω για τρέξιμο να κάψω αυτά που έφαγα οπότε καλού κακού θα πάρω και το διαβατήριο μαζί.

- Αυτό το "ένα το κρατούμενο" στα μαθηματικά, αποφυλακιστηκε ή όχι ακόμα;;

- Σήμερα ξεκίνησα δίαιτ...τάρτα σοκολάτας είναι αυτό εκεί ???



- Πάει ο άλλος και βάζει κοτσαδόρο στο Smart, τι θα τραβήξεις παλικάρι μου ? το καροτσάκι του super market ?!?!?


- Και τέλος πάντων η κλασσική μουσική που ακούω τελευταία με έχει κάνει άλλον άνθρωπο. Πλέον δεν λέω "Πάρε τα αρχίδια μου", λέω "Άρπα τα αρχίδια μου".

- Δεν υπάρχουν φωτογραφίες από τα παιδικά χρόνια της Ζωζώς. Υπάρχουν όμως τοιχογραφίες.

- "Πουλόβερ:Ένα ένδυμα που φοράνε τα παιδιά όταν κρυώνει η μητέρα τους..."

- Είστε και μερικές που βάφεστε τόσο διακριτικά τα πρωινά, σαν να έχετε επιζήσει από έκρηξη σε εργοστάσιο της Βιβεχρώμ.


- Τι εννοείς ότι η 10κιλη συσκευασία μερέντα δεν είναι ατομική????


- Εμείς οι κυκλοθυμικοί είμαστε πολύ γαμάτοι! Να μαζευτούμε μια μέρα να πάτε να γαμηθείτε!

- Τρώω μόνο μαύρο ψωμί...
Ή τέλος πάντων, αυτό το χρώμα που παίρνει, όταν είναι γεμάτο μερέντα!!

-Τι να βάλω σήμερα???
-Έτσι όπως είσαι,τα κλάματα!!!

- Ο άνθρωπος έφτασε στην Αρη, τα κομπιούτερ κάνουν όλες τις δουλειές,
η τεχνολογία είναι στα ύψη και όμως...το Ζβάν ανοίγει ακόμα με κλειδάκι που αν σπάσει,
η κονσέρβα δεν ανοίγει ούτε με κομπρεσέρ.

- Εχθές είχα μια πείνα που μου ερχόταν να φάω τα πάντα, αλλά είναι προστατευομενο είδος και έφαγα μια κρέπα...

- Ανεβάζει η άλλη φώτο του 2012 με τίτλο άλμπουμ "παλιές καλές εποχές". Κάτι δικές μου του '98 θα τις πω "Ξέγνοιαστα χρόνια στο Βυζάντιο".

- Οι αντικαπνιστές που ισχυρίζονται ότι το παθητικό κάπνισμα είναι πιο επικίνδυνο απ το κανονικό γιατί δεν ξεκινάνε το κανονικό να μη μας τα πρήζουν;

- Όταν κρατάω σοκολάτα ακούω δύο φωνές. H μια μου λέει "Φάτην!!!!"
και η άλλη μου λέει.."Την άκουσες τι είπε, φάτην!!!"

- Καθηγήτρια στο Τέξας έκανε σεξ με ΠΕΝΤΕ 17χρονους !!!
Άει στο διάολο... εμάς μόνο στον πίνακα μας σηκώνανε !!!

- Το χέσιμο, λένε, είναι το κάλεσμα της φύσης.
Δηλαδή η κλανιά τι είναι?
αναπάντητη!!!!!


-Πώς είσαι;
-Χάλια
-Δεν εννοούσα εμφανισιακά ρε!

- Μια φορά θυμάμαι που πήρα προφυλακτικά με επιβραδυντικό και έκανα 2 χρόνια να πηδήσω!

- H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες. Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.

- Στο δημοτικό έπαιρνα συνέχεια Άλφα. Στο γυμνάσιο Ηeineken!


-Απαιτώ να μου μιλάς γλυκά!
-Προχώρα μωρή πάστα Φλώρα.

-Τι δουλειά κάνεις;
-Είμαι ερευνητής.
-Και τι ψάχνεις;
-Δουλειά.

-Θέλω να γίνουμε όπως πριν.
-Πότε πριν;
-Πριν 5 χρόνια.
-Μα δεν γνωριζόμασταν!
-Έτσι!!!

 

 




avast! Antivirus: Outbound message clean.

Virus Database (VPS): 131030-0, 30/10/2013
Tested on: 30/10/2013 9:31:28 μμ
avast! - copyright (c) 1988-2013 AVAST Software.


Δεν υπάρχουν σχόλια: