Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

FW: Άπαιχτα (αλλά και παιγμένα)!

 

---*B-) cool  Ποτέ μην κρίνεις έναν άνθρωπο από την παρέα του... Θυμήσου: Ο Ιούδας είχε την καλύτερη..!

*:P tongue-   Έμαθα χωρίσατε λόγω κακού timing
> -    Ναι ρε φίλε, άστα. Γύρισε σπίτι νωρίτερα..

*:(( crying-  Φυσική ξανθιά;
> -    Βεβαίως.
> -    Παντρεμένη;
> -    Nαι.
> -    Με παιδί;
> -    Όχι βρε, με ενήλικα.
 
*:-O surprise     Θέλω όλοι σας να ξέρετε ότι θα είμαι δίπλα σας, σε κάθε οικονομική δυσκολία που θα έχω...

*;) winking     Oι μεθυσμένοι, τα παιδιά και τα κολάν λένε πάντα την αλήθεια.

*;) winking     Αύριο ξενερώνει μια νέα μέρα.

*:(( crying   Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα, όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα.

*:-h wave  Ό,τι γυαλίζει δεν είναι χρυσός. Το μάτι μου, για παράδειγμα.

*:) happy    Να συλλαμβάνονται όσοι χαμογελάνε στο δρόμο. Διατάραξη κοινής μιζέριας.

*;) winking    Να είσαι αισιόδοξος και να κοιτάς μπροστά, όλο και κάποιος ωραίος κώλος θα περάσει.

*X( angryΌταν είμαι τουαλέτα και χτυπάνε την πόρτα, φωνάζω "περάστε" για να τον ψαρώσω.

*:> smug     Ό,τι δεν σε σκοτώνει, έχει Plan B, μη χαίρεσαι.

*:( sad    Αυτή η μέρα, που θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε, πότε προβλέπεται περίπου;

*:-$ don't tell anyone shh!    Όσο δεν σας απαντάει το ταβάνι, μην ανησυχείτε για τίποτα.

*:( sad    Kρίση είναι να σε ταϊζουν τα περιστέρια στο Σύνταγμα.

*:-/ confused    Βλέπω κάποιες κοπέλες στο δρόμο και αναρωτιέμαι ... Έχουν βαφτεί ή έχασαν στο paintball?

*:-/ confused    Οι άντρες θέλουν μια κοπέλα τούρμπο στο κρεβάτι, αλλά να μαγειρεύει και σαν τη μάνα τους. Τη γνωστή γκομάνα.

*:-&lt sigh   Πας κουζίνα για νερό. Ε, θα φας κι ένα μελομακάρονο, μην το πιεις ξεροσφύρι.

*:-c call me   Ανακάλυψαν λέει νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή. Ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε μόνο.

*=D> applause     Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
> -     Ψυχικό;
> -     Δεν κάνω μάνα μου.

*:-& sick     Έχουν παγώσει τα δάχτυλά μου στο πληκτρολόγιο. Θα με βρουν κοκκαλωμένο στο laptop και θα γίνω το κοριτσάκι με τα πλήκτρα.

*:-& sick     Είμαι σίγουρος ότι όταν έρθει το τέλος του κόσμου θα μαυρίσουν όλα και μετά θα φανεί το:
         απόδοση ΝΑΤΑΣΑ ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ.
>
*X( angry  Συγγνώμη αφεντικό, αλλά έχουμε να πάρουμε μισθό 4 μήνες.
> -     Δεκτή η συγγνώμη.

*~X( at wits' endΣήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου.

*:-& sick       Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει, ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ.

*:-&lt sigh      25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;

*=D> applause      Αυτή η πουστιά της δασκάλας που έλεγε "πες μου γιατί γελάς να γελάσω κι εγώ" και μετά δεν γέλαγε και σε έβαζε και τιμωρία .

*:-h wave    Σε λίγο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, δεν θα αγοράζουμε τίποτα και θα κάνουμε μόνο like.

*:D big grin      Ξέρει μήπως κανείς το site της εκκλησίας που θέλω να κατεβάσω κάτι καντήλια;
 
*:-O surprise      Ζητείται κοπέλα να ερωτευτώ παράφορα, να με κερατώσει, να με χωρίσει, να φάω κόλλημα, να μη τρώω, να χάσω τα κιλά του καλοκαιριού.

*#:-S whew!   Μειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει.
 

 *^#(^ it wasn't me   Εσύ που βγαίνεις με το χρυσό σταυρό από τη θάλασσα, να σε ενημερώσω ότι δεν  ΕΙΝΑΙ Θεοφάνεια.

*>:P phbbbbt      Αν δεις άντρα στο μπαλκόνι να ποτίζει τις γλάστρες, τα φυτά μάλλον καπνίζονται.
 
*=D> applause      Τι κάνεις αν δεις την πρώην σου να τρέχει στην αυλή σου φωνάζοντας βοήθεια κ γεμάτη αίματα;
           Καταρχήν ηρέμησε. Ξαναγέμισε και σημάδεψε καλύτερα.

*:-O surprise     Οι σαράντα είναι βαθμοί για να πλένεις αγαπητέ καιρέ, όχι για να ζεις.
 
*:-? thinking     Όταν γεννιέται ο Χριστός, τι σφάζουμε; Γαλοπούλες. Όταν πεθαίνει ο Χριστός τι σφάζουμε; Αρνιά.
 
*(:| yawn   Τι βύσμα είχαν οι κότες, ρε φίλε;

*=P~ drooling     Τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ γαμάτα αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό.

*I-) sleepy    Έχω την εντύπωση ότι η ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου λειτουργεί μόνο όταν κοιμάμαι.

*>:P phbbbbt    Φήμες λένε ότι υπάρχει κάποιος που μετά τις διαφημίσεις στο Star θυμόταν ποιά ταινία έβλεπε.


Τ Ε Λ Ο Σ   *:-h wave

 

 

  

 

 

 

 




avast! Antivirus: Outbound message clean.

Virus Database (VPS): 130518-0, 18/05/2013
Tested on: 22/5/2013 5:10:22 πμ
avast! - copyright (c) 1988-2013 AVAST Software.


Δεν υπάρχουν σχόλια: