Σάββατο 20 Απριλίου 2013

FW: Fwd: ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΜΑΛΛΟΝ)

Καλώς ήρθες στην πιο καυτή ερωτική γραμμή. Πες μου ότι θες, ρώτα με ότι θες...

-Νομός Ευρυτανίας...Πρωτεύουσα;

 

-Εισιτήριο έχετε;

-Υγεία να έχουμε κι όλα τ' άλλα έρχονται κύριε ελεγκτά μου.

 

Μπαινει ένας κουκουλοφορος σε μια τραπεζα και λέει:
- ΧΕΡΙΑ ΨΗΛΑ!!!
- Ταμίας: Χατζηγιαννη εσύ είσαι...;;;

 

-Είπε ότι θέλει να χωρίσουμε, γιατί ασχολούμαι όλη μέρα με το ποδόσφαιρο
-Και τι έκανες τελικά;
-Τι να κάνω ρε, τη σούταρα....

 

Το μεγαλύτερο μου όπλο είναι το μυαλό μου, αλλά έχω και καραμπίνα για καλό και για κακό....!!!

 

Ποτέ μην κρίνεις έναν άνθρωπο από την παρέα του... Θυμήσου: Ο Ιούδας είχε την καλύτερη..!

Τσακώνομαι με τη γυναίκα για το αν θα δούμε formula1 η dancing with the stars.Σιγά μην την αφήσω να δει formula

 

- Αγάπη μου, θες να κάνουμε σεξ?

- Δεν μπορώ, έχω πονοκέφαλο..

- Πάλι βρε Κώστα??

  

Θέλω όλοι σας να ξέρετε ότι θα είμαι δίπλα σας, σε κάθε οικονομική δυσκολία που θα έχω...

Σου αξίζει κάποια καλύτερη από μένα... - Το ξέρω αλλά δε μου κάθονται...

  -Καλά,οδήγησες μεθυσμένος;

-Δεν ήμουν σε θέση να περπατήσω

 

 Δώσε σε γυναίκα που φοράει κραγιόν να φάει κουραμπιέ και θα δεις πόσο

πολύ μπορεί να ανοίξει το στόμα της..

 

 




avast! Antivirus: Outbound message clean.

Virus Database (VPS): 130420-0, 20/04/2013
Tested on: 20/4/2013 11:04:32 μμ
avast! - copyright (c) 1988-2013 AVAST Software.


Δεν υπάρχουν σχόλια: