Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

FW: Μεταξύ ζευγαριών...

 

Στην Βεράντα
Κάθεται ο άντρας μαζί με την δικια του στη βεράντα και πινει μπυρες..
Αφου εχει κατεβασει καμια 10ρια μπυρες λεει...
-Σ'αγαπω.....
-Τωρα εσυ μιλας η η μπυρα??
-Εγω μιλαω......στη μπυρα..

-------------------------------------------------------------
Το καμάκι στις μέρες μας:

1970....Έχω και κότερο,πάμε μια βόλτα;;;;
2000.....Να σε πάω μία βόλτα με την PORSCHE;;;;
2011.....Έχω ανοιχτά καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;;;;

---------------------------------------------------------------------

Στο τηλέφωνο:

''- Τι κάνεις μωρό μου;
- Σπίτι είμαι και σε σκέφτομαι, εσύ αγάπη μου;
- Είμαι στα μπουζούκια και κάθομαι ακριβώς πίσω σου...''

  --------------------------------------------------------------------------
Σαββατοκύριακο
-Μωρο μου θελεις να περασουμε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο...;
-Ναι...ναι αγαπη μου...!!!
-Ωραια,τα λεμε απο Δευτερα..!!!!!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: