Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

FW: Fw: FILOSOFIES..

Ένας απαισιόδοξος εκπλήσσεται εξίσου συχνά με έναν αισιόδοξο, αλλά πιο ευχάριστα.

Robert Heinlein

 

Η πρώτη μου γυναίκα ήταν πολύ ανώριμη. Έμπαινε στο μπάνιο και βύθιζε τα καραβάκια μου...

Woody Allen

 

Και οι δύο μου γάμοι απέτυχαν. Η πρώτη μου γυναίκα έφυγε, η δεύτερη έμεινε.

Gustav Mahler

 

Δεν απέτυχα. Απλώς βρήκα δέκα χιλιάδες μεθόδους που δε δουλεύουν.

Mark Twain

 

Ένας καλός συγγραφέας δεν είναι κατ'ανάγκην και καλός κριτικός, όπως ένας αλκοολικός δεν είναι καλός μπάρμαν.

Jim Bishop

 

Έχω ζητήσει να με ξυπνούν όποτε υπάρχει κατάσταση εθνικής ανάγκης, ακόμα και αν είμαι στο υπουργικό συμβούλιο.

Ronald Reagan

 

Κάθε άνθρωπος είναι αμαθής σε διαφορετικά αντικείμενα γνώσης

Will Rogers

 

Απαισιόδοξος είναι ένας καλά ενημερωμένος αισιόδοξος

Ανώνυμος

 

Ένας αισιόδοξος πιστεύει πως ζούμε στον καλύτερο δυνατό κόσμο. Ενας απαισιόδοξος φοβάται πως αυτό είναι αλήθεια.

James Branch Cabell

 

Το να πηγαίνεις εκκλησία δε σε κάνει χριστιανό, όπως το να πηγαίνεις σε γκαράζ δε σε κάνει αυτοκίνητο.

W.A. Sunday

 

Φοβού τη μισή αλήθεια. Μπορεί να κρατάς τη λανθασμένη μισή

Ανώνυμος

 

Άρχισα δίαιτα. Σταμάτησα να πίνω και σε δύο βδομάδες έχασα δεκατέσσερις μέρες

Joe E. Lewis

 

Είναι ευκολότερο να πολεμάς για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα μ'αυτές

Alfred Adler

 

Κάποια βιβλία άδικα ξεχνιούνται, αλλά κανένα δε μνημονεύεται άδικα

W.H.Auden

 

Από τη στιγμή που έπιασα το βιβλίο σου μέχρι που το άφησα, πέθανα από τα γέλια. Κάποια μέρα σκοπεύω και να το διαβάσω

Groucho Marx

 

Το να αγοράζει κάποιος βιβλία είναι καλό, αρκεί να μπορεί ν'αγοράσει και το χρόνο που χρειάζεται για να τα διαβάσει.

Arthur Schopenhauer

 

Ποτέ δεν δανείζω βιβλία, γιατί ποτέ κανείς δεν τα επιστρέφει. Τα μόνα βιβλία που έχω στη βιβλιοθήκη μου είναι εκείνα που οι άλλοι μου δάνεισαν

Anatole France

 

Να είστε προσεκτικοί όταν διαβάζετε ιατρικά βιβλία. Μπορεί να πεθάνετε από τυπογραφικό λάθος

Marc Twain

 

Όποτε ζητούν παρουσίες στη Βουλή, οι βουλευτές δεν ξέρουν αν πρέπει να απαντήσουν "παρών" ή "αθώος"

Theodore Roosevelt

 

Δεν αξίζω αυτό το βραβείο, αλλά από την άλλη μεριά έχω αρθρίτιδα, την οποία επίσης δεν αξίζω

Jack Benny

 

Στην Ευρώπη οι άνθρωποι έχουν καλό φαγητό στο τραπέζι. Στη Βρετανία έχουν καλούς τρόπους στο τραπέζι

George Mikes

 

Ο μόνος τρόπος να αντέξεις το καλοκαίρι στην Αγγλία, είναι να το κορνιζάρεις και να το κρεμάσεις πάνω από το τζάκι.

Οράτιος Γουώλπολ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: